سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گبریت ایران

گروه ایده آل نمایندگی رسمی فلاش تانک توکار وال هنگ گبریت و وارد کننده محصولات گبریت سوییس در ایران میباشد همین حالا جهت مشاوره پیش از فروش تماس بگیرید 02188068806 02188068807

چرا باید از کفشور خطی استفاده کنیم ؟

کفشور خطی چیست ؟

یک خط مستقیم جهت خروج آب در کف سرویس بهداشتی است که می تواند حداکثر جذب آب را از کف داشته باشد . این یک روش جدید در لوله کشی فاضلاب است اما به طور گسترده ای مورد توجه مهندسان و طراحان قرار گرفته است .

مهمترین چیزهایی که شما باید در مورد کف شور خطی بدانید:

کفشورهای خطی چیزی فراتر از یک زیبایی و مدرنیته را به شما اهدا خواهند کرد . این بخش ضروری از حمام شما یا عملا تنها و مهم ترین قسمت سیستم فاضلاب حمام شما نیست بلکه در حال حاضر نقطه کانونی طراحی سرویس شماست که می تواند در ارتقا زیبایی شناسی محل فضا بسیار مهم باشد. در مورد کفشور خطی جنبه های مختلفی می تواند مهم باشد که این انتخاب را به یک انتخاب هوشمندانه ، شایسته و متفاوت از تمام روش های به روز تبدیل می کند . این همان یک تیر و دو نشان معروف است . طراحی مینیمالیستی و یک سیستم تخلیه فاضلاب مدرن و با کیفیت است . برای تحقق یک ایده عملی ما به گزینه های متفاوت و متنوع نیاز داریم . این محصولات در طرح های مختلف ، سایز های متفاوت در عرض ، طول های متفاوت ، روش های تخلیه به صورت افقی یا عمودی همراه با سیفون یا بدون سیفون ، ضخامت های مختلف که اندازه کف سازی شما را تغییر می دهد ، تولید گردیده اند .

در این قسمت برخی از ملاحظات و اطلاعات مهم در هنگام انتخاب یک کفشور خطی که باعث یک خرید هوشمندانه جهت پروژه یا خانه شما می شود را بررسی می کنم :

1- نصب : نصب آسان یکی از ویژگی های مهم در رابطه با اندازه کفشور خطی است چرا که نصب آسان کمک می کند که بتوانید کفشور را در جای مناسب خود قرار   قرار دهیذ تا دیگر نیازی نباشد که از چهار جهت به سمت آن شیب ایجاد کنید .

2- بدون پله و لبه : استفاده از کفشور های خطی به دلیل اینکه شیب به یک سمت داده می شود به شما امکان این را می دهد که لبه های اضافی اتاق دوش یا برآمدگی هایی که با کاشی ایجاد می گردد را حذف کنید . این یک انتقال آسان را از محل خشک حمام به محل آبریز ایجاد می کند .

3- ایمنی : 2.5 میلیون نفر هر سال به دلیل افتادن در حمام یا سرویس بهداشتی مصدوم و مجروح می شوند ، برداشته شدن یک نقطه سوراخ از وسط حمام و یا استفاده از شیبی غیر یکپارچه باعث می شود که این خطر افزایش یابد . همچنین در صورتی که شخص از ویلچر استفاده نماید ، کفشور خطی کمترین خطر را ایجاد خواهد کرد .

4- یک طراحی خلاق و ادامه دار : تمامی آرشیتکت ها و طراحان ساختمان علاقه زیادی به استفاده از کفشور های خطی دارند . حال اینکه وقتی از نوع سرامیک خور استفاده می کنند یک کف فرش شده یک پارچه خواهند داشت همچنین وقتی که هیچ محدودیتی در سایز و طرح وجود ندارد ، یکپارچگی یا تضاد کامل تری قابل اجراست که دوست داشتنی است که در این خصوص 2 مزیت مهم قابل ذکر است:

* تنوع و تطبیق پذیری زیاد : سایزهای بلند و طول های زیاد ، همراه با تنوع رویه می تواند امکان قرار دادن این محصول را در هر نقطه از سرویس فراهم کند . یکی از جاهای مناسب برای کف شور خطی در محل ورودی دوش یا در کنار دیوار زیر سردوش می باشد .

* سرویس آسان : کفشور خطی به سادگی تمیز می شود و به سادگی با یک آب و صابون ساده مثل روز اول نو و تمیز خواهد بود . یک کفشور خطی خوب دارای توری های قابل تعویض می باشد .

به طور کلی یک کفشور خطی دارای ویژگی های زیر است :

* طول عمر بالا

* تنوع زیاد در سایز ، طول و اندازه

* تنوع بالا در طرح و نوع کاور (سرامیک خور ، شیشه ، استیل ، یا مخلوطی از همه آنها )

* آب جمع کن بالاتر از کفشور های قدیمی با فلوریت بالا 30 لیتر در دقیقه

* تمیزتر و بهداشتی تر

*ایجاد امکان استفاده از تایل های سایز بزرگ تر و نتیجتا بند کشی کمتر

*طولانی کردن عمر ساختمان به دلیل سرعت دهی در تخلیه آب و فاضلاب کف و عدم وجود رطوبت در ساختمان

*بالا بردن استاندارد زندگی و ساختمان سازی

رضا چاوشان – زمستان 1396

 جهت مشاهده محصولات به سایت ذیل مراجعه فرمایید:

 http://www.idealgr.com/